Philips Earhook Headphones SHS8000/00

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Earhook Headphones SHS8000/00 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

RB 17-12-2008

Ik ben echt een zeikerd qua koptelefoons en heb er nu ca. 10 getest. Voor normaal gebruik, gebruik ik het liefst een normale koptelefoon. Toch was ik op zoek naar een setje goeie oordoppen voor mn iphone voor tijdens het sporten. Heel veel reviews gelezen. Vooral de recensies op Amazon zijn erg uitgebreid en zeer lovend voor dit model. Heb een aantal earbuds geprobeerd. Qua geluid heerlijk maar qua comfort niet echt omdat ze tijdens t sporten nogal eens uit mn oor vallen. Heb nu deze deze philips SHS8000 gekocht. Ik moet zeggen. Ze zitten echt helemaal super!! Even goed uitproberen welke rubbertjes je moet uitproberen. Indien het niet goed past (teveel ruimte) valt de bas grotendeels weg en is het geluid direct echt baggerslecht. Indien je de juiste pasvorm hebt dan is het geluid echt helemaal TOP met hoofdletter T. Laat je echt vooral niks wijs maken. Ik heb eeb iaudio D2 en een iphone en op beide klinken ze geweldig. Door de earclip vallen ze niet uit je oor en alle omgevingsgeluiden worden weg gefilterd. Bas is heerlijk, middel neutraal en het hoog is sprankelend.Ik heb hier een veel duurdere set senheisers liggen maar kunnen er niet aan tippen. De rubbertjes raak je makkelijk kwijt en das wel een nadeel. Elk nadeel heeft zn voordeel want wat blijkt. Die worden per setje (dus totaal 6 rubbertjes) gratis naar je verzonden door Philips. Staat zelfs met name genoemd op hun site. Heb het uitgeprobeerd en binnen 2 dagen een extra setje. Die liggen nu in de la want je weet nooit.Duurzaamheid weet ik niks van want ik heb ze nu 10 dagen. Het enige nadeel wat ik kan noemen is dat ik graag een volumeregeling op mn snoertje heb. Dat heeft de Senheiser wel en deze niet...tja, je kan blijkbaar niet alles hebben ;) Heel veel succes met bestellen.

JacqT 16-12-2008

Goede kwaliteit, dopjes blijven goed zitten indien juiste maat rubbertje gebruikt wordt. Ik gebruik de mp3 speler en de dopjes voor het hardlopen en vind dit de ideale oplossing!!!

Nadeel is wel dat de rubbertjes er soms afgaan, als ze in een tas zitten of zo of als je de dopjes uit de tas aan het halen bent, en dat je de rubbertjes dan makkelijk kwijt kunt raken. Ben nu dus op zoek naar nieuwe rubbertjes.....

John4drums 04-08-2008

Dopjes zitten erg comfortabel en blijven goed zitten door de clips. De drie maten rubbers uitgeprobeerd en ontdekt dat een juiste fit door goed aandrukken in de gehoorgang noodzakelijk is voor een optimaal geluid!
Dan is het geluid ook helemaal fantastisch met en mooie spreiding in alle frequenties en dus ook in het laag. Zelfs ruim voldoende bass bij een vlakke (normale) equalizerstand van de mp3 speler.
Omgevingsgeluid wordt erg goed afgesloten en dat is ideaal bij wind of een drukke omgeving. Voor mij persoonlijk ook ideaal bij het musiceren in de band.
Het goed afsluiten heeft wel als kleine bijkomstigheid dat je je eigen kaakbewegingen als gerommel hoort bij het eten of meezingen. Rustig genieten dus of het geluid erg (te) hard zetten. Er zit namelijk voldoende power in deze dopjes. Een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.
Tip: Inspelen bevordert de geluidskwaliteit dus rustig 12 uurtjes laten spelen voordat je een mening geeft.

Yolanda2 25-01-2008

Ik heb de hoofdtelefoon 1 jaar in mijn bezit gehad, totdat ik recentelijk een nieuwe mp3-speler heb aangeschaft (van Philips trouwens). Ik dacht altijd dat de combinatie mp3-speler/hoofdtelefoon niet goed was. Het geluid vond ik altijd blikkering en ik moest mijn mp3-speler altijd op het hoogste geluidsniveau zetten om er een beetje geluid uit te krijgen. Met mijn nieuwe mp3-speler had ik dezelfde ervaring. Ook hierbij gaf de hoofdtelefoon een blikkering en zachter geluid ten opzichte van de hoofdtelefoon die erbij geleverd was. Het draagcomfort is wel prima, want de dopjes vallen bij alles wat je doet, nooit uit je oren. Ik heb de hoofdtelefoon aan de kant gelegd en ben weer overgestapt op de bij de mp3-speler geleverde telefoon met goede geluidskwaliteit, maar minder draagcomfort.

PietPost33 22-11-2007

Ik heb deze dopjes pas sinds gisteren, maar volgens mij is mijn zoektocht naar mijn ideale dopjes tot een einde gekomen. Eindelijk heb ik dan de dopjes gevonden die NIET bij de minste beweging uit m'n oren vallen! Ideaal voor als je veel beweegt tijdens het luisteren en sowieso voor buitengebruik, aangezien de meeste achtergrondherrie wordt geblokkeerd, waardoor je het volume niet heel hoog hoeft te zetten om toch een goed geluid te krijgen.
Verder zitten de dopjes echt lekker en ik neem aan dat ze bij iedereen wel passen vanwege de 3 verschillende pasvormpjes.
De ear clips zorgen voor geen overlast, ondanks dat ik een bril draag en je voelt de draad niet eens aan je oren trekken. De clips zijn zeer flexibel en ondanks het feit dat de dopjes dus echt heel goed blijven zitten, kun je ze er desgewenst toch makkelijk uit- en inkrijgen.
De geluidskwaliteit is goed.
Goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Ik ben alleen maar positief - al kan ik over duurzaamheid weinig zeggen omdat ik ze nog maar kort heb, maar het ziet er allemaal zeer degelijk uit -: echt een topper! Philips bedankt!

Willem-Ede 29-08-2007

Echt waardeloos geluid !! Snap niet dat er mensen zijn die daarvoor een 9 geven en het hebben over (te) zware bassen. Welke bassen? Zacht, schril, blikkerig geluid Een afknapper, zeker voor deze prijs. Een miskoop bij mijn (goede) Philips MP3 met (goede, maar zonder oorbeugels) Philips oordopjes.

sansa99 09-12-2006

Ik heb deze koptelefoon gekocht als voor een betere' geluidskwaliteit bij mijn
MP 3 speler. Dit blijkt echter een flinke afknapper. To.v. de bij de Mp 3
speler meegeleverde standaard dopjes is het geluid een stuk zachter en zijn de
bas tonen amper aanwezig waardoor een erg iel geluid onstaat. Dit is niet toe
te schrijven aan de MP 3 speler, bij een test om mijn stereoinstallatie (ook
Philips...) klonk het al net zo beroerd. Het standaard meegeleverde
koptelefoontje blijkt ineens niet zo gek.

Iets positiefs: jawel, het ziet er mooi uit en draagt makkelijk en ze vallen
er niet zo snel uit bij beweging.

Advies: links laten liggen. Hier wordt je niet blij van.

Koos 09-12-2006

Best goed geluid voor die prijs. Meer dan genoeg bas, totdat de oordoppen niet
goed blijven zitten; dan 'lekt' er geluid naar buiten en verdwijnen de bastonen
vrijwel helemaal. De goeie maat doppen gebruiken helpt wel (maar voor mij net
niet genoeg). Ook midden- en hoge tonen goed en in de juiste verhouding. Kan
flink belast worden zonder dat er veel vervorming optreedt. Zit lekker in je
oren, draden alleen continue in de war.

Inky 27-10-2006

Wat een baggerding! geluid is veel te zacht en totaal geen bass.

Philips gebeld, maar die zeiden dat ze niets voor me konden betekenen. Moest
het maar terugbrengen naar de winkel.

Maar die wilden het niet omruilen aangezien ik de verpakking niet meer had. Die
moest ik namelijk helemaal stukmaken om het koptelefoontje eruit te krijgen.

Normaal gesproken heb ik nooit problemen met Philips producten, maar na deze
ervaring (ook met de klachtenlijn) zal ik nooit meer een hoofdtelefoontje van
Philips kopen!

Mr. Petie81 20-06-2006

Zitten als gegoten

Ik heb het setje nu één dag. Ze zitten echt lekker, blijven ook goed zitten. Ik
gebruik ze meestal op de fiets en bij vorge dopjes had ik het probleem dat ze
wegzakten, ik te veel wind hoorde en dat de bas (door wind of omgevingslawaai?)
helemaal weg viel. Daar heb ik met deze dopjes totaal geen last van. In
tegendeel zelfs: als ik gewoon binnenshuis luister dan is de bas véél te
nadrukkelijk. Waar ik ze voor heb gekocht (fietsend goed geluid van laag tot
hoog) daar voldoen ze prima aan.